Răscumpărarea curcubeului. Un Plan Specific-partea II

0
988

Al patrulea: Protejați victimele și pe cei vulnerabili

Dacă agenda homosexuală va fi învinsă vreodată în America, aceasta va fi posibil cu munca și mărturia a două grupuri de victime: homosexuali recuperați și cei care au fost supuși îndoctrinării „gay-lor”, cum ar fi copiii din școlile publice.

Am mai văzut acest tip de reacție socială în această națiune: împotriva culturii drogurilor. O mare parte din țară a fost convinsă în anii 1960 să privească substanțele care alterează mintea ca fiind relativ inofensive, iar rezultatul a fost o explozie de folosire a drogurilor, apoi în final o avalanșă de probleme sociale. 

Ce a întors în cele din urmă fluxul împotriva culturii drogurilor? A fost munca și mărturia foștilor dependenți de droguri (eu însumi am fost unul din ei). Aceste victime ale culturii drogurilor au fost imuni la toată retorica inteligenă și filosofiile care au înșelat națiunea și erau zeloși în a-i proteja pe alții să nu fie afectați cum au fost și ei. Ei cunosc adevărul din propria experiență, iar cuvântul mărturiei lor a fost cu mult mai puternic decât minciunile adversarilor.

Mișcării pro-familiei i-ar sluji foarte bine să învețe din acest exemplul și să dedice o proporție substanțială și resurse în ambele direcții, atât pentru promovarea cât și pentru creșterea mișcării ex – „gay-lor” și să învețe perspectiva pentru familie în rândul celor tineri. 

Din punct de vedere strategic, sunt și alte beneficii evidente, acelea de a se concentra în a ajuta victimele și persoanele vulnerabile, pentru că până la urmă este un sprijin relativ mare din partea bisericii moderne controversate-timide (un suport este mai bun decât nici unul). O organizație pro-familistă denumită Părinții și Prietenii Ex-Gay-lor și Gay-lor (PPOX) a oferit conducere exemplară în utilizarea acestei abordări. 

Scopul lor primar și accentul pus pe slujire în ultimii ani a pus capăt discriminării împotriva ex-„gay-lor.” PPOX folosește toată retorica drepturilor civile și argumentează că mișcarea „gay-lor” le-a folosit în ultimele decenii de mai multe ori, doar pentru a proteja un grup de oameni care spun „gay-ii” nu pot să existe: foștii homosexuali.

Însăși existența ex- „gay-lor” distruge doctrina „gay-lor” că homosexualitatea este ereditară și neschimbată – și dă speranță reală tuturor din mulții homosexuali care în secret vor să scape de constrângerea de același sex. Urmărirea de către PPOX a drepturilor egale pentru ex-„gay” în fața opoziției intense a ostilității din partea așa-numitor activiști și lideri ai „drepturilor civile” expune ipocrizia acestor pro – „gay” bigoți în vizorul publicului. În aceeași manieră, activiștii pro-familiști care apără libertatea de exprimare, pentru și de către tineri în presupusele „piețe de idei” (școli și colegii) expun ipocrizia profesorilor și ale birocraților educației care sunt uimitor de represivi libertății de exprimare și gândire pe marginea acestui subiect. Important este că în timp ce expunerea adevărului ar putea să nu fie suficientă  pentru a schimba lucrurile pe termen scurt, el are o influență puternică asupra ambelor grupuri, a victimelor agendei „gay-lor” și a tuturor martorilor imparțiali care acum privesc într-o tăcere incomodă. Așa cum numărul foștilor homosexuali și al foștilor „spălători de creier” din școlile publice crește, va veni ziua când sfaturile mari împotriva pro – „gay-lor” agresivi și o reacție pentru schimbarea culturii va rezulta.

Al cincilea: Separă mesajele negative de cele pozitive și mesagerii.

Un cântec al lui Byrds din anii 1960 a făcut un anume pasaj din Biblie bine-cunoscut în întreagă lume seculară; este vorba despre pasajul din Ecleziast 3:1-8: „Toate îşi au vremea lor, şi fiecare lucru de sub ceruri îşi are ceasul lui. Naşterea îşi are vremea ei, şi moartea îşi are vremea ei; săditul îşi are vremea lui, şi smulgerea celor sădite îşi are vremea ei. Uciderea îşi are vremea ei, şi tămăduirea îşi are vremea ei; dărâmarea îşi are vremea ei, şi zidirea îşi are vremea ei; plânsul îşi are vremea lui, şi râsul îşi are vremea lui; bocitul îşi are vremea lui, şi jucatul îşi are vremea lui; aruncarea cu pietre îşi are vremea ei, şi strângerea pietrelor îşi are vremea ei; îmbrăţişarea îşi are vremea ei, şi depărtarea de îmbrăţişări îşi are vremea ei; căutarea îşi are vremea ei, şi pierderea îşi are vremea ei; păstrarea îşi are vremea ei, şi lepădarea îşi are vremea ei; ruptul îşi are vremea lui, şi cusutul îşi are vremea lui; tăcerea îşi are vremea ei, şi vorbirea îşi are vremea ei; iubitul îşi are vremea lui, şi urâtul îşi are vremea lui; războiul îşi are vremea lui, şi pacea îşi are vremea ei.” Pentru a putea aplica acest principiu biblic la contextul nostru, este un timp pentru a ataca agenda „gay-lor” și un timp pentru promovarea agendei pro-familiste, dar acestea nu numaidecât au loc în același timp.

Înclinația noastră ca și „conservatiști” (eu  mi-am exprimat rezervele mele în folosirea acestui termen pentru activiștii pro-familiști) este să ne focusăm asupra a ceea ce este negativ, adică faptele reale, dar urâte care contrazic imaginea benignă a homosexualității fiind vândută publicului de către „gay-ii” propagandiști și aliații lor.   Mesajul negativ este valid și adecvat la timpul său. Mai puțin cunoscut este mesajul pozitiv, ceea ce înseamnă promovarea activă (în comunitatea din afara zidurilor bisericii) a planului lui Dumnezeu pentru căsătorie și familie ca și o formă superioară de viață tuturor celorlalte.

Ca și tactici de influențare a publicului, unii oameni preferă lucrurile negative, iar alții pe cele pozitive. Mulți creștini înțeleg că fiecare din ele își are locul său, alții însă se opun unuia sau altuia din motive diferite, făcând foarte dificilă aprobarea unanimă în cadrul comunității Creștine cu privire la modul de abordare al subiectului homosexualității (și alte probleme sociale/morale).

Ceea de ce este real nevoie, este o abordare duală. Ca și mișcare, noi trebuie să le facem pe ambele, dar să le ținem separate. Trebuie să avem organizații de misiune independente care se specializează să preia o abordare sau alta. Și ar trebui să descurajăm cu fermitate critica vreunei din aceste abordări de către susținătorii celeilalte.  

Sursa: Răscumpărarea Curcubeului.

Traducere: Valentina Curbet