Echipa ce răspunde de business: Răscumpărarea curcubeului

0
1326

B. Echipa ce răspunde de business

Scopul: Să promoveze și să apere valorile căsătoriei și ale familiei în lumea afacerilor și să adune bani pentru a susține aceste echipe.

Strategia homosexualilor în ce privește lumea afacerilor este să îi forțeze pe cei din această sferă să accepte și să promoveze agenda „gay-lor”. Unul din scopurile primare ale legislatorilor pro-homosexuali cu privire la comunitatea afaceriștilor este de a interzice întreprinderilor să angajeze sau să concedieze pe bază de „orientare sexuală”.

O dată ce o astfel de lege va trece, activiștii homosexuali vor căuta să dea în judecată întreprinderi bogate pentru încălcarea acestei legi. Oamenii de afaceri trebuie să fie conștienți și să nu citeze homosexualitatea ca și bază în concedierea sau angajarea cuiva, din moment ce aceasta ar putea încălca legile antidiscriminare. Cu toate acestea, în cazul în care un homosexual s-a prezentat prost la locul de muncă ori dacă rezumatul sau interviul acordat arată că nu este cel mai bun candidat pentru această slujbă, ei pot fi concediați sau angajați din aceste motive ca oricare altă persoană.

În marile companii și anume „în bucătăria lor” activiștii homosexuali lucrează în a-i angaja și pe alți activiști, ca mai apoi să poată angaja un număr mare de homosexuali. Atunci când ei au un număr destul mare de activiști în cadrul companiei, ei formează un grup al angajaților și cer concesii politice, așa cum ar fi beneficii speciale din partea companiei pentru „parteneri interni.”
Ei ,de asemenea, insistă asupra „formării unei sensibilități” obligatorii pentru toți angajații.
Aceasta ar include clase prin care se încearcă forțarea angajaților în a accepta și a crede propaganda standard în folosul „gay-lor”. Orice angajat care arată dezaprobare față de homosexuali în timpul acestor clase ar putea chiar deveni ținta îndepărtării din serviciu; de obicei se face tot posibilul pentru a se asigura că sunt destule comentarii negative în dosarul unui angajat, așa ca ei să fie concediați de la locul de muncă din motiv plauzibil.

Grupurile de angajați „gay” lucrează mereu și în mod agresiv în efort coordonat pentru a prelua controlul deplin al companiei, după care ei folosesc toate activele și puterea companiei pentru a promova agenda homosexuală în comunitate, în special prin atribuirea contractelor, plasarea și mesajul reclamelor, donațiile de caritate ale campaniei și sponsorizarea evenimentelor, aderarea la firmă și aprobarea organizațiilor activiste a „gay-lor”.

Este foarte important pentru membrii Echipei de Afaceriști să dezvolte tactici de prevenire a companiilor din sfera lor de a fi influențate și folosite ca și instrumente în strategia „gay-lor”.

Echipa răspunzătoare de afaceri va urmări o abordare dublă în a influența comunitatea afaceriștilor: una pozitivă și alta negativă.

Abordarea pozitivă

Echipa afaceriștilor poate crea o campanie care să fie focusată asupra firmelor locale ce vizează  subiectului familiei  și anume business prietenesc. Proprietarii afacerilor locale pot fi invitați să se alipească unei asociații de companii pro-familiste care va beneficia de publicitate gratuită în a face publicitate specială familiei prin carte de adrese care se vor produce în masă și distribuite în biserici și locuri publice care încurajează familia. Orice afacere care susține familia este înregistrată în această carte de adrese dacă ea acceptă să declare principiile și practicile mișcării pro-familia.

Membrii companiilor vor avea la fel dreptul să afișeze un logo special la compania lor și în orice publicitate pe care ei vor să o facă în comunitate.

Cartea de adrese va fi finanțată din vânzările spațiului de publicitate dincolo de publicitatea gratuită de bază acordată companiilor membre.

Abordarea Negativă

Un grup de lucru special al Echipei de Afaceri se va focusa pe companiile anti-familie și vor încerca să îi convingă să își schimbe practicile afacerii lor. Acest grup va identifica companiile care cooperează în promovarea agendei homosexuale în comunitate, fie că o fac prin activitățile afacerii lor sau indirect prin donații la organizații și proiecte ale homosexualilor. Membrii acestui grup pot încerca convingerea și informarea în a influența aceste companii. Dacă această abordare eșuează, grupul însărcinat poate organiza boicoturi, pichetări, publicitate sau alte mijloace legale în a influența aceste companii să se orienteze asupra familiei sau, cel puțin, să ia o poziție neutră.

Considerații speciale pentru echipa de afaceri

Colectarea informației

Colectarea informației pentru echipa de afaceri trebuie să fie un proces destul de simplu. Aceasta implică să fie identificate companiile care sunt pentru familie, care sunt anti-familie și care sunt neutre. Grupul de lucru însărcinat cu schimbarea atitudinii companiilor anti-familie trebuie, de asemenea, să determine ce tactici sunt acceptate legal cu privire la boicot și pichetări pentru firmele private.

Stabilirea scopului

Scopul inițial și tacticile Echipei de Afaceri sunt determinate de abordarea dublă descrisă mai sus.

Grupul răspunzător de abordarea pozitivă trebuie să stabilească Declarația de Principii care să definească ce înseamnă să fii o afacere care se pronunță pentru familie, să creeze un logo bine conceput pentru a putea fi afișate de companiile ce susțin familia, să producă un Anuar care:

1. va lista companiile pentru familie în o ordine logică;

2. va fi atrăgător și convingător pentru cei care îl vor folosi în decizii comerciale;

3. va include o varietate de opțiuni de publicitate atractive pentru cumparare.

Apoi va trebui să organizeze un grup de voluntari și/sau agenți de vânzări care să viziteze personal proprietarii de afaceri, să le prezinte Declarația de Principii și să invite companiile pentru familie să se alipească asociației și/sau să cumpere publicitate în anuar, să printeze și să distribuie anuarul de afaceri.

Grupul răspunzător de abordarea negativă trebuie să determine obiectiv care sunt companiile anti-familie, să organizeze un grup de voluntari (și să le ofere fapte convingătoare și cifre), să viziteze personal acești proprietari de afaceri, încercând să-i convingă să devină pro-familiști sau cel puțin să aibă o poziție neutră, să creeze și să distribuie o listă a boicoturilor companiilor care refuză să se oprească din a sprijini agenda homosexualilor, să organizeze demonstrații publice și/sau pichetări împotriva companiilor care sunt cel mai rău pornite împotriva valorilor familiei, dar numai după ce dreptul legal de a face acest lucru a fost stabilit. 

Implementarea Proiectului

Echipa de Afaceri trebuie să se întâlnească cu regularitate pentru a permite tuturor membrilor echipei să fie la curent cu statutul proiectelor și să asigure un loc de întâlnire pentru ca membrii să poate invita voluntari în viitor.

Echipa trebuie să dezvolte proiecte adiționale care vor ajuta la promovarea valorilor familiei în comunitatea afacerilor.

Echipa trebuie să lucreze continuu în educarea comunității afaceriștilor importanța căsătoriei, a valorilor familiei, în crearea unei comunități stabile și prospere, în reducerea crimelor, îmbunățățirea calității vieții celor angajați etc.

Echipa trebuie să solicite contribuții din partea companiilor de afaceri care sunt pentru familie pentru a putea ajuta susținerea financiară a lucrului organizației.