Ce atitudine trebuie să aibă elevii și profesorii față de Biblie?

Întrebare: 

Care credeți că ar trebui sa fie atitudinea atat a elevilor, cat si a profesorilor față de Biblie, în lumea de astăzi? Să fiu mai explicit, de exemplu, iese elevul de la ora de Biologie, în care i se explică un fel de teorie și intră la ora de Religie și acolo i se explică o alta. Cum credeți dumneavoastră că ar trebui procedat, ca să nu apară, să spun așa, dileme? Pentru că Biologia ne spune că viața a apărut printr-un lung proces evolutiv până la om, făra nici un fel de intervenție supranaturală. Biblia, în schimb, ne oferă o altă variantă și spune ,,La început Dumnezeu a făcut” și arată omului că există o Divinitate, un Dumnezeu, care l-a creat și așa mai departe. Deci, cum credeți că ar trebui de procedat. M-aș bucura dacă mi-ați răspunde.

În școlile publice se dă o mare luptă spirituală despre care, se pare că, prea puțin sunt conștienți copiii, părinții și profesorii. Pe de o parte, în școli se promovează foarte agresiv teoria evoluționistă a lui Darwin și cărțile abundă de „argumente” false care încearcă să sprijine această teorie, iar, pe de altă parte, lipsesc cu desăvârșire în aceste manuale argumentele creaționiste. Mai pui că în acest context sunt mulți care zic că nu trebuie să le spunem copiilor despre Dumnezeu, de Biblie, etc. ca să le respectăm libertatea alegerii și când vor crește ei mari, atunci să aleagă să creadă sau nu în Dumnezeu. Dar oare le respectăm alegerea din moment ce ei sunt îndoctrinați cu falsurile evoluționiste și ateiste și sunt lipsiți de adevărul Sfintelor Scripturi? 

 

 

Este datoria pastorilor să-i facă conștienți pe creștini de această stare a lucrurilor și trebuie în biserici în mod sistematic, la școlile duminicale, să fie analizate în lumina Scripturii și a adevăratei știinte toate aberațiile evoluționiste care le sunt predate copiilor de către profesori inconștienți de răul pe care îl fac. 

 

De asemenea, și părinții creștini trebuie să se intereseze continuu ce învață copiii lor la școală și în ce fel le poate afecta credința copiilor ceea ce învață ei la lecțiile de biologie, istorie sau altele unde cel mai agresiv sunt îndoctrinați cu evoluționism și ateism. Noi am căutat totdeauna să discutăm aceste lucruri în casa noastră, le-am cumpărat și copiilor literatura creștină creaționistă și i-am ajutat să se documenteze bine, ca să fie în stare să le dea un răspuns și profesorilor și colegilor când va fi cazul și să le arate adevărul din Scripturi. Și trebuie să le spunem copiilor că au responsabilitatea să vorbească și să nu tacă, când este atacat adevărul Cuvântului lui Dumnezeu. 

 

Iar dacă profesorul de biologie sau astronomie, sau istorie, sau mai știu ce alt obiect va avea să prezinte învățătura evoluționistă din manualele de materie, va căuta totdeauna să le spună elevilor despre convingerile lui personale, de ce nu crede în acele învățături și le va aduce argumentele creaționiste necesare la tema predată. Iar dacă se întâmplă vreun elev din clasă să insiste asupra învățăturii evoluționiste, va trata cu respect pe acel elev, nu ca în cazul când un preot la ora de religie le-a spus copiilor că Dumnezeu l-a creat pe Adam și din coasta lui Adam a creat-o pe Eva. „Părinte, îl intrerupse un elev, tata spune că ne tragem din maimuțe.” – ”Ascultă”, zice preotul plictisit, ”cazul familiei tale nu mă interesează. Eu vorbesc în general”. 

 

Vă invit aici să citiți câteva articole la acest subiect: 

 

Teoria Evoluției – minciună diabolică folosită pentru pervertirea omului

 

Povestea științifică a secolului XXI

 

De unde a apărut viața?

 

Vă invit, de asemena, să ascultați mesajul pe care l-am predicat la acest subiect la Biserica Bunăvestirea din Chișinău: 

 

Ferește-te de împotrivirile științei!

 

Invit profesorii și elevii creștini să împărtășească despre experiențele avute de ei la școală, când s-au pus în discuție evoluționismul versus creaționism.