Categorii
Calendarul postărilor
Zilnic
Lunar
Anual
noiembrie 2014
L M M J V S D
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Selectează luna
Selectează anul
noiembrie 2014
L M M J V S D
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Selectează anul
Comentarii recente
Am omis ceva, citez: `` Dar, pentru ca nu ai tinut seama de ceea ce am scris eu, cum de fapt o faci si cu Cuvintele lui Dumnezeu `` Vasile Sanda, tocmai mai acuzat că nu ţin seama de Cuvintele Domnului... poftim?
22.11.2014 02:31
`` penarth, tu continui cu ideile tale preconcepute `` Ţin să-ţi amintesc că ideile mele preconcepute sunt împărtăşite de întreaga Biserică a Lui Hristos (cu excepţia câtorva rătăciţi). `` R. Citeste cu mai mare atentie, nu ignora cuvantul care este transmis. Acolo, asa cum am spus si mai inainte, este vorba de judecata pe care o fac uni fraţi, deci este vorba de „frati”, si nu de „unii, sau acei ce judeca” asa cum spui tu `` Pardon, tu ai înţeles greşit! Exact la frăţietate mă refeream (cei de-afară nu cunosc subiectul). Îţi repet, sunt anumiţi fraţi care arată un deget acuzator împotriva altor fraţi, e limpede? `` Eu nu am spus ca trebuie nesocotit versetul 6, asa cum tu fals interpretezi... Este o încălcare a Bibliei ținerea duminicii în locul Sabatului ``. în alt comentariu `` De ce nu vrei sa intelegi ca eu nu propovaduiesc „tinerea sambetei”... `` Pe de o parte afirmi că este o încălcare a Bibliei tinerii duminicii în locul sâmbetei (respectiv, Sabatul), iar pe de altă parte afirmi că NU promovezi ţinerea sâmbetei... ce să-ţi spun, foarte convingător?! Sabatofobie. în altă ordine de idei, exprimarea te este eronată. Sabat = zi de odihnă. Aşadar, o zi (cel mult) poate fi înlocuită cu altă zi, nicidecum cu ce trebuie să faci în ziua respectivă. `` Daca tu ai gasit ceva scris in Biblie, care sustine ca trebuie sa se tina duminica in locul Sabatului `` Tocmai aici este greşeala. Vorbim de două lucruri diferite. Nu e vorba de vreo schimbare, în cazul de faţă, din Sâmbătă în Duminică. Sabatul evreiesc avea o anume însemnătate, prima zi a săptămânii are o altă însemnătate. Dar acum răspunde-mi tu, unde scrie în Biblie că Biserica Lui Hristos trebuie să ţină ziua de odihnă, exact aşa cum a fost ea instituită de Dumnezeu pentru poporul evreu? Repet! Nu putem vorbi de vreo schimbare atâta vreme cât neamurile nu au fost prinse în legământul mozaic! De ce unii vor să-şi însuşească ceva ce Dumnezeu nu le-a dat? Nouă, Dumnezeu ne-a dat Harul. Nu pune pe grumazul bisericii un jug pe care Dumnezeu nu îl cere... `` arata-ne si noua `` Eu port această discuţie cu tine, Vasile Sanda, de ce exprimarea ta este la plural '' arată-ne şi nouă '' ? Biblic vorbind, ştii cine se exprimă astfel despre sine (noi, nouă etc) ? `` daca nu pocaieste-te de gandurile tale rele `` Vasile Sanda, nu transforma discuţia în ceva personal, repet! Ce cred eu despre ziua de odihnă, crede majoritatea Bisericii Lui Hristos, aşadar, nu singulariza! `` Ca tu ai mers cu presupunerea ca eu as sustine „pazirea Legii”, este problema ta, eu nu am spus un astfel de lucru `` Îmi pare rău, dar ziua de odihnă (despre care afirmi cu încălcarea) este cuprinsă în Lege (Tora). Noi discutăm din Biblie ori ba? `` Dar, pentru ca nu ai tinut seama de ceea ce am scris eu, cum de fapt o faci si cu Cuvintele lui Dumnezeu, te-ai napustit asupra mea cu tot felul de intrebari si acuzatii `` Te rog frumos, atunci când foloseşti astfel de enunţuri '' te-ai napustit asupra mea cu tot felul de... si acuzatii '', prezintă şi ceva dovezi, altfel sună a insinuare!
22.11.2014 02:24
Versetele date de autor nu au nici o legatura cu sabatul zilei a 7-a pt ca Pavel spune ca au incetat doar zilele de sarbatoare si sabatele cuprinse in zapis, ('..a sters zapisul cu poruncile lui (Coloseni 2:14)'). Zapis= document, rezulta ca nu se refera la sabatul scris pe tablele de piatra, ci se refera la poruncile legate de legile ceremoniile, care erau scrise pe documente (zapis), adica sarbatorile care erau cuprinse in legile privitoare la sistemul jertfelor (ziua Ispasirii era o zi de sabat Leviticul 23:27,32 , din cauza asta spune "nimeni dar sa nu va judece cu privire la o zi de sabat"). Nu se refera sub nici o forma la Cele 10 porunci caci atunci n-ar mai exista lege, => n-ar exista pacat, pt ca Pavel spune ca unde nu este lege, acolo nu este nici calcare de lege (Romani 4:15). Bineinteles ca mantuirea nu vine prin lege , ci credinta si dragostea de Dumnezeu vin prin lege (Iacov 2:20, 1 Ioan 5:3). Asta e capcana Diavolului , in care cad, din pacate multi oameni. Apropo Biblia vorbeste clar ca va fi o judecata a celor vii si a celor morti, pai daca n-ar exista lege, judecata n-ar avea nici un rost.
22.11.2014 00:16
Draga Vasile Sanda, cred ca am inteles gresit afirmatia ta si imi cer scuze. Corecteaza-ma daca gresesc: tu sustii ca un crestin nu are de ce sa tina sambata Sabat pentru ca nu este sub Lege ci sub har, dar sustii in acelasi timp ca nici duminica nu ar trebui sa fie considerata de crestini ca fiind "noul Sabat". Asta ai vrut sa sustii?
21.11.2014 23:57
Am inteles foarte bine ca ai sustinut ca "este o incalcare a Bibliei tinerea duminicii in locul Sabatului". Si am aratat (prin exemplul taierii imprejur) ca argumentele pe care le-ai dat pentru aceasta afirmatie nu sunt bune. Si daca argumentele tale nu sunt bune inseamna ca ai facut o afirmatie fara argumente. Si, intr-adevar, nu exista niciun argument serios pentru a sustine ca crestinii trebuie sa tina sambata... Odata ce lamurim ce am vrut sa spun putem trece la intrebari mai generale despre legaminte si continutul lor...
21.11.2014 21:26
S-a pus intrebarea, "Cum de aveți îndrăzneala să afirmați că apostolul Pavel a spus că nu mai contează ținerea Sabatului" Raspunsul este foarte simplu, si se afla in aceleasi versete pe care le-a dat si autorul acestui articol. Nimeni, dar, să nu vă judece cu privire la mâncare sau băutură, sau cu privire la o zi de sărbătoare, cu privire la o lună nouă sau cu privire la o zi de Sabat, care sunt umbra lucrurilor viitoare, dar trupul este al lui Hristos. (Coloseni 2:16-17) Ce nu se intelege din aceste versete? De asemeni la Galateni 4:10-11, mai gasim scris: Voi păziţi zile, luni, vremuri şi ani. Mă tem să nu mă fi ostenit degeaba pentru voi. Este clar ca tinerea acestor prescriptii din "vechiul legamant" nu mai sunt valabile pentru ca ele duc in robie si Biblia spune: Rămâneţi, dar, tari şi nu vă plecaţi iarăşi sub jugul robiei. (Galateni 5:1) Deci, cei ce se tin de Lege, cad din har, dupa cum este scris: Voi, care voiţi să fiţi socotiţi neprihăniţi prin Lege, v-aţi despărţit de Hristos; aţi căzut din har. (Galateni 5:4)
21.11.2014 14:34
ClaudiuM, tu o tii pe a ta. Eu am spus ceva si anume, ca "Este o încălcare a Bibliei ținerea duminicii în locul Sabatului", iar tu ma acuzi de cu totul altceva. Arata tu din Evanghelia ta ca este scris ca nu "Este o încălcare a Bibliei ținerea duminicii în locul Sabatului", dar nu poti pentru ca nu este scris. Decat poate daca ai trecut la „o altă Evanghelie” (Galateni 1:6) De exemplu tu scrii despre „taierea imprejur”, si spui: „EXACT aceleasi argumente (versete) pe care le-ai sustinut cu privire la tinerea sambetei de catre crestini... Si ... nu pot fi folosite ca argumentatie nici pentru tinerea sambetei.” R. Nici tu nu faci atentie la ce este scris. De ce nu vrei sa intelegi ca eu nu propovaduiesc „tinerea sambetei”, acest lucru tu il interpretezi si deci este problema ta. De ce ma acuzi pe mine de ceva ce nu am spus? Apoi, mai spui: „Cat despre faptul ca Noul Legamant e mai bun, aceasta e scris in Evrei 8:6, iar in chiar versetul urmator se arata ca acest nou legamant il INLOCUIESTE pe cel vechi!” R. Iar amesteci lucrurile, tu faci confunzie intre cele doua, dar atunci cand este vorba de „Noul Testament” nu este vorba de „Noul Legamant”, asa cum crezi tu. Pentru ca tu nu intelegi diferenta dintre cele doua nu ma acuza pe mine, ci pe tine insuti, tu ar trebuii sa vezi unde este problema. Eu am spus ca ceea ce ai scris tu nu este adevarat, caci tu ai spus: „Ce aveti oameni buni cu Noul Testament de tot vreti sa-l inlocuiti cu cel vechi??? Nu vedeti ca Noul Testament e mai bun?” Iar, eu am spus ca “nu am vorbit nici de Lege, si nici ca Noul Testament este mai putin bun, si ca trebuie inlocuit cu cel vechi”, daca tu ai inteles diferit de ce am spus eu, de ce ma invinovatesti pe mine pentru intelegerea ta gresita? Intr-adevar, legamantul vechi a fost inlocuit prin „noul legamant”, Dar iată legământul pe care-l voi face cu casa lui Israel, după acele zile, zice Domnul: voi pune legile Mele în mintea lor şi le voi scrie în inimile lor; Eu voi fi Dumnezeul lor, şi ei vor fi poporul Meu. (Evrei 8:10) Caci, dacă legământul dintâi ar fi fost fără cusur, n-ar mai fi fost vorba să fie înlocuit cu un al doilea. (v 7) Dar, acum, Hristos a căpătat o slujbă cu atât mai înaltă cu cât legământul al cărui mijlocitor este El, e mai bun, căci este aşezat pe făgăduinţe mai bune. (Evrei 8:6) Tu ar trebuii sa stii bine, ca nici-o data nu a fost vorba in Scriptura de inlocuirea Vechiului Testament cu Noul Testament, cum crezi tu. Daca, totusi mai sustii acest lucru te rog sa ne arati unde scrie aceasta? Sper ca ai inteles intrebarile care ti s-au pus… !
21.11.2014 14:05
„penarth”, tu continui cu ideile tale preconcepute si spui: „Păi simplu, Pavel atrage atenţia celor care judecă pe alţii cu privire la mâncare sau importanţa anumitor zile.” R. Citeste cu mai mare atentie, nu ignora cuvantul care este transmis. Acolo, asa cum am spus si mai inainte, este vorba de judecata pe care o fac uni fraţi, deci este vorba de „frati”, si nu de „unii, sau cei care judeca” asa cum spui tu, cu privire la mâncare si băutură, dar si de importanţa anumitor zile pentru unii, şi ca pentru alţii, toate zilele sunt la fel. Eu am crezut ca tu vei vedea diferenta intre frati si „cei ce judeca” pe care tu inca din capul locului ai ignorat-o, si astfel despre importanţa anumitor zile pentru unii, nici macar nu ar mai fi intrat in discutie. Eu nu am spus ca trebuie nesocotit versetul 6, asa cum tu fals interpretezi, verset care in prima parte spune: Cine face deosebire între zile, pentru Domnul o face. Cine nu face deosebire între zile, pentru Domnul n-o face. (Romani 14:6) Ci, eu am spus numai ca "Este o încălcare a Bibliei ținerea duminicii în locul Sabatului", pentru ca nu are nici-un suport biblic, atat. Daca tu ai gasit ceva scris in Biblie care sustine ca trebuie sa se tina duminica in locul Sabatului, arata-ne si noua, daca nu pocaieste-te de gandurile rele ale tale. Ca tu ai mers cu presupunerea ca eu as sustine „pazirea Legii”, este problema ta, eu nu am spus un astfel de lucru. Dar, pentru ca nu ai tinut seama de ceea ce am scris eu, cum de fapt o faci si cu Cuvintele lui Dumnezeu, te-ai napustit asupra mea cu tot felul de intrebari si acuzatii. Eu ti-am pus o singura intrebare, dar tu ca de obicei nu ai tinut seama de ea, ci ai continuat cu ideile tale, ba mai mult, daca ai fi intrat pe link-ul pe care ti l-am dat ai fi putut vede pozitia mea, dar nu ai facut-o. De asemeni, eu nu am negat ce spune Scriptura la Luca 16:16 `` Legea şi prorocii au ţinut până la Ioan; de atunci încoace, Evanghelia Împărăţiei lui Dumnezeu se propovăduieşte; şi fiecare, ca să intre în ea, dă năvală. `` Si nu am ignorat nici-un alt cuvant din Scriptura, cum de altfel nu am facut-o nici cu, Evrei 7:22; 8:6-13; 1 Cor. 10:6,11 etc. asa cum ai crezut tu. Asa este, Dumnezeu este SINGURUL care hotărăşte cine va fi la dreapta Sa '' rob bun şi credincios - Matei 25:21,23 '' şi cine va fi la stânga Sa '' Apoi va zice celor de la stânga Lui: „Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic care a fost pregătit diavolului şi îngerilor lui - Matei 25:24 ''. Dar, Scriptura, adica Cuvantul, este Dumnezeu (Ioan1 :1), si El reveleaza cine sunt unii si cine sunt ceilalti, iar eu nu am vorbit altfel de cum spune Cuvantul, aceasta in ascultare de 1 Petru 4 :11, care spune, clar "Dacă vorbeşte cineva, să vorbească cuvintele lui Dumnezeu.” Lucru pe care tu il ignori. Clar, acesta este Cuvantul Domnului, si bine o spune: Nimeni, dar, să nu vă judece cu privire la mâncare sau băutură, sau cu privire la o zi de sărbătoare, cu privire la o lună nouă sau cu privire la o zi de Sabat (Coloseni 2:16.)
21.11.2014 12:31
Întreabă preotul
Mărturisirea păcatelor

Ce spune Biblia despre poligamie (când un bărbat are mai multe soţii)?

12.06.2008 | Familie | Preot Vasile Filat

Odată zburam spre Tajikistan şi alături de mine şedea un bărbat care mi-a spus că lucra la Consulatul Tajikistanului din Almata, că era căsătorit, că avea 4 copii şi că pleca acasă să se căsătorească. I-am zis: „Nu înţeleg… Spui că eşti căsătorit şi că mergi să te căsătoreşti. Cum vine aceasta?” El mi-a răspuns: „Soţia mea locuieşte cu copiii în Dushanbe, iar eu mă aflu la Almata. Eu am nevoie de femeie şi ca să nu săvârşesc păcat mă voi căsători cu încă o femeie. Părinţii mei sunt de acord şi soţia tot a dat acordul. Dar ce, este ceva greşit? Nu au făcut tot aşa şi sfinţii prooroci ca Avraam, David, Solomon şi Muhamed (era musulman)? Care este părerea ta despre căsătoria cu a doua femeie?” Am avut o discuţie lungă cu el atunci pentru care mi-a mulţumit. Recent am primit un mesaj de la cititorii portalului www.moldovacrestina.net in care sunt întrebat din nou ce spune Biblia despre poligamie şi am hotărât să dedic acest articol în întregime subiectului abordat.

Dumnezeu a institut căsătoria monogamă (un singur bărbat şi o singură femeie)

Când relatează despre creaţie, Cuvântul lui Dumnezeu spune:

Dumnezeu a făcut pe om după chipul Său, l-a făcut după chipul lui Dumnezeu; parte bărbătească şi parte femeiască i-a făcut. (Genesa 1:27)

A fost creată o singură parte bărbătească, Adam, şi o singură parte femeiască – Eva, care au alcătuit primul cuplu căsătorit. Dumnezeu nu a creat mai multe femei pentru un singur bărbat sau mai mulţi bărbaţi pentru o singură femeie. După formarea primului cuplu Dumnezeu a hotărât pentru toate restul cuplurilor de pe acest pământ astfel:

De aceea va lăsa omul(unul) pe tatăl său şi pe mama sa, şi se va lupi de nevasta(una) sa şi se vor face un singur trup. (Genesa 2:24)

Cauza poligamiei este împietrirea inimii

Lucrul acesta va deveni mai clar după ce vom citi un caz din viaţa Domnului Isus:

Fariseii au venit la El (Isus), şi, ca să-L ispitească, I-au zis: „Oare este îngăduit unui bărbat să-şi lase nevasta pentru orice pricină?” Drept răspuns, El le-a zis: „Oare n-aţi citit că Ziditorul, de la început i-a făcut parte bărbătească şi parte femeiască, şi a zis: „De aceea va lăsa omul pe tatăl său şi pe mama sa, şi se va lipi de nevastă-sa, şi cei doi vor fi un singur trup?” Aşa că nu mai sunt doi, ci un singur trup. Deci, ce a împreunat Dumnezeu, omul să nu despartă.” „Pentru ce dar”, I-au zis ei, „a poruncit Moise ca bărbatul să dea nevestei o carte de despărţire, şi s-o lase?” Isus le-a răspuns: „Din pricina împietririi inimilor voastre a îngăduit Moise să vă lăsaţi nevestele; dar de la început n-a fost aşa.” (Ev. Matei 19:3-8)

Domnul Isus spune că pricina divorţului este împietrirea inimii. Cu alte cuvinte, decât să o ţină legată pe o femeie de un bărbat cu inima împietrită, care o va trata fără respect, grijă şi afecţiune, Dumnezeu a îngăduit bărbaţilor cu inimile împietrite să dea o carte de despărţire soţiilor la divorţ ca să protejeze pe aceste femei şi viitorul lor, pentru că în acele acte era indicată pricina divorţului. Părerea mea este că şi atunci când un bărbat doreşte să aibă mai multe soţii, aceasta vine din împietrirea inimii lui care nu caută să aibă toată împlinirea cu nevasta ce i-a dat-o Dumnezeu.

Poligamia şi imoralitatea sunt lucruri diferite

Nici odată în Biblie poligamia nu este trecută în lista nelegiuirilor sau a lucrurilor păcătoase din pricina cărora cineva nu va moşteni Împărăţia cerurilor. Unii oameni au tendinţa să califice poligamia ca şi imoralitate, dar acestea sunt lucruri diferite. Din moment ce un bărbat îşi lua o a doua sau mai multe soţii, el încheia un legământ cu ele şi se obliga înaintea lor să le întreţină şi să le împlinească nevoile lor asigurând drepturi depline copiilor pe care avea să-i aibă de la aceste femei.

Poligamia nu aduce împlinire bărbatului

Bărbatul Tajik pe care l-am cunoscut în avion mi-a spus pe faţă că pricina pentru care dorea să-şi ia o a doua soţie era nevoia de împlinire sexuală. El a spus că soţia lui stătea la Dushanbe iar el se afla la Almata şi avea nevoie de soţie acolo pentru împlinirea nevoilor lui sexuale. Dar în aşa caz, dacă ar fi avut o inimă bună şi nu împietrită, s-ar fi gândit la nevoia de împlinire sexuală şi a soţiei lui şi ar fi adus toată familia în Almata. El însă s-a gândit doar la plăcerea lui fizică şi sunt înclinat să cred că în cele mai multe cazuri, bărbaţii care aleg să-şi ia o a doua sau mai multe soţii, o fac din acest motiv. Tragedia este că ei ajung să nu aibă împlinirea pe care o caută. Biblia ne relatează despre împăratul David, care în anumite împrejurări a ajuns să aibă mai multe soţii, iar apoi a ales singur să-şi mărească continuu numărul lor. Fiind preocupat peste măsură de aspectul sexual, a ajuns să-şi ia şi concubine, pentru că nu avea împlinirea sexuală dorită de la soţiile a căror număr le mărea continuu. Mai rău, apoi a ajuns să comită curvie cu Bat-Şeba, soţia viteazului Urie Hititul din armata sa. (2 Samuel 11) După aceasta ca să şteargă urmele a ales să omoare pe Urie prin viclenie. Păcatele acestea i-au afectat drastic viaţa lui David şi au lăsat consecinţe grave pentru el şi pentru toată familia lui. Dar s-a început totul de la o preocupare exagerată de aspectul sexual al vieţii şi faptul că a căutat împlinirea într-o altă femeie decât cea care îi era soţie atunci.

Poligamia aduce multă durere şi discordie

Patriarhul Iacov a ajuns să trăiască în poligamie nu din voie ci prin viclenia socrului său Laban care i-a promis că îi va da de nevastă pe Rahela, fiica lui mai mică după ce îi va lucra şapte ani. În seara nunţii însă i-a adus în dormitor pe Lea, fiica lui mai mare care i-a rămas soţie. I-a dat apoi şi pe Rahela ca să-l mai poate ţine pentru alţi şapte ani pe Iacov să-i lucreze şi să-l exploateze. Astfel, două surori au ajuns să fie soţiile aceluiaşi bărbat şi toată viaţa au fost într-o competiţie crâncenă pentru a avea mai multă afecţiune şi dragoste de la soţ. Competiţia dintre ele a trecut şi la fiii lor care au ajuns până acolo că erau gata să-l omoare pe Iosif şi prin intervenţia divină a ajuns doar să fie vândut ca şi rob în Egipt. Urmăriţi bine şi alte exemple din Biblie când cineva a avut mai multe soţii şi veţi vedea că în toate cazurile aceasta a pricinuit durere şi discordie.

Poate fi poligamie cu scop de binefacere?

În Vechiul Testament Dumnezeu a rânduit pentru poporul Israel următoarea lege care putea să implice şi poligamia:

Când fraţii vor locui împreună, şi unul din ei va muri fără să lase copii, nevasta mortului să nu se mărite afară cu un străin, ci cumnatul ei să se ducă la ea, s-o ia de nevastă, şi să se însoare cu ea ca cumnat. Întâiul născut, pe care-l va naşte, să moştenească pe fratele cel mort şi să-i poarte numele, pentru ca numele acestuia să nu fie şters din Israel. (Deuteronom 25:5-6)

Această lege a fost lăsată de Dumnezeu pentru a păstra numele mortului şi pentru a asigura îngrijirea de familia lui.

Musulmanii spun că ei practică poligamia pentru ca să se îngrijească de văduve şi de orfani. Noul Testament ne învaţă însă să ne îngrijim de văduve şi de orfani fără să urmărim un interes din aceasta, ci pentru slava lui Dumnezeu şi spune:

Religia curată şi neîntinată, înaintea lui Dumnezeu, Tatăl nostru, este să cercetăm pe orfani şi pe văduve în necazurile lor, şi să ne păzim neîntinaţi de lume. (Iacov 1:27)

Bărbatul cu mai multe soţii nu poate fi model pentru alţii

După înălţarea Domnului Isus Hristos la cer, Evanghelia înainta cu o mare putere în toate neamurile şi oamenii se întorceau de la întuneric la lumină. Pentru că se pocăiau şi bărbaţi care aveau mai multe soţii, când a dat porunci cu privire la alegerea presbiterilor, a diaconilor şi a episcopilor, Apostolul Pavel a spus:

Dar trebuie ca episcopul să fie fără prihană, bărbatul unei singure neveste, cumpătat, înţelept, vrednic de cinste, primitor de oaspeţi, în stare să înveţe pe alţii. (1 Timotei 3:2)

Apostolul Pavel nu spune acestor bărbaţi să-şi părăsească restul soţiilor şi să lase doar pe una, ceea ce ar fi fost o mare nedreptate, ci spune că ei nu pot fi modele pentru alţii în trupul lui Hristos şi deci, nu pot fi în poziţii de conducere sau să înveţe pe alţii. Expresia „bărbatul unei singure neveste” mai are şi un sens profund conform căruia se cere ca acest bărbat să fie preocupat în mintea lui în aspect sexual doar de o singură femeie – soţia lui.

Cum este relaţia ta cu soţia? Îi eşti credincios în mintea ta? Dacă ai hotărât să te căsătoreşti, alege să fii bărbatul unei singure neveste şi nu admite să devină mintea ta preocupată vreo dată de o altă femeie.

Acest articol a fost tradus în următoarele limbi:
  1. What does the Bible say about polygamy (when a man has more wives)? (English)
Urmărește-ne pe rețele sociale:
Păstoresc Biserica Bunavestire din Chișinău, predau Cuvântul lui Dumnezeu la Institutul de Studiu Biblic Inductiv din Eurasia și conduc Asociația "Învățătură din Cuvânt - Precept Ministries" din Moldova. Cu ajutorul lui Dumnezeu, am fondat Clubul de Taekwon-Do "Stolas Leukas"Școala de Limbă Engleză "English for a New Life"Școala de Computere "Scriptehinfo"Școala Internațională de Antrenori Sportivi și Școala Internațională Media. Împreună cu soția mea Anastasia, avem trei copii. Din Aprilie 2007 am oferit răspunsuri din Biblie pe acest site la 2529 de întrebări adresate de cititori. Mai mult despre mine citiți aici.
Adaugă un comentariu:
Școala Internațională Media
De ce puțini creştini se implică în politică?
Заполните обязательные поля
Nume Prenume:
Telefon:
E-mail:
Mesajul a fost trimis
Agenda evenimentelor
Urmărește-ne pe Facebook
© 2014 Moldova Creștină. Toate drepturile sunt rezervate. Creat de web-studio.md