Lucraţi pentru transformarea școlilor locale în favoarea familiei

1) Începeți un grup de rugăciune orientat spre școală și ţineţi membrii la curent cu nevoile existente la moment. 2) Promovaţi implicarea membrilor bisericii ca voluntari în acţivităţile școlare, mentori pentru tineri, ca participanți în asociaţiile şi organizaţiile părinteşti, precum și membri ai consiliului școlii. 3) Instituiţi un program de educație religioasă în școala locală. Legea cere școlilor să elibereze copii pentru educația religioasă. 4) Susţineţi curricula biblică în școli. Este complet legală predarea Bibliei la fel ca şi predarea literaturii și istoriei.

3. Abordarea bazată pe activitatea studenţilor activişti în campusul studenţesc. Această abordare necesită formarea în campusul studenţesc a unui club creștin sau pro-familie. Clubul studenţesc va promova punctul de vedere pro-familie în cultura studenţească de la egal la egal. 1) stabilirea unei prezențe vizibile în școală, care servește ca un punct de unire pentru toți studenții care sprijină familia. 2) Articularea și susținerea poziției pro-familie în probleme sociale. 3) distribuirea resurselor pro-familie și găzduirea evenimentelor pentru vorbitorii pro- familie.

Lista de verificare a acțiunilor

 A. Formarea un Club creștin sau Pro-Familie în Campus. În conformitate cu Legea despre Acces Egal din 1984, școlile nu pot interzice studenților formarea unor astfel de cluburi, dacă există orice fel de alte cluburi studențești în campus studenţesc. Decideți dacă veţi forma un club creștin sau un club pro-familie non-religios. Un club creștin va avea mult mai probabil sprijinul bisericilor locale și va face mai mult pentru a-L aduce pe Hristos în școli, dar se va trage de la un grup mai restrâns de elevi din școală (evanghelici și catolici). Acesta va fi, de asemenea, limitat de Articolul despre stabilirea Constituției, care interzice școlilor avansarea sau inhibarea religiei. Prin urmare, activitățile clubului creștin vor fi protejate numai în măsura în care sunt protejate drepturile elevilor la libera exprimare și nici școală, nici profesorii nu vor fi în măsură să oprească oficial activitățile clubului. În contrast, un club pro-familie secular poate atrage o coaliție mai largă de studenți care sunt de acord, mai degrabă cu motivele filozofice decât cu cele teologice și pot fi acceptate oficial de către profesori și școală. În cazul în care un club creștin există deja la școală, sunt șanse ca el să fie folosit mai mult ca un sanctuar pentru studenții creștini decât un instrument pentru transformarea școlii. Trebuie să decideţi dacă să lucraţi pentru a remodelarea clubul creștin sau să începeţi un club pro-familie cu o orientare mai activă.

   Iată câteva idei pentru a avea un impact în școală. Invitaţi vorbitori pro-familie la evenimentele oficiale ale școlii. Găzduiţi un eveniment în numele clubului dvs., cum ar fi o dezbatere, un discurs sau un film.  Prezentaţi o masă cu literatură la evenimentele școlii și comunității. Trimiteți articole sau scrisori la ziarul școlii. Distribuiţi literatură. Purtaţi tricouri cu imagini sau mesaje care dau de gândit. Introduceţi rezoluții pro-familie la consiliul școlii.

4. Abordarea bazată pe „Alianța Regională a Membrilor”. Această abordare necesită dezvoltarea și întreținerea unei rețele neoficiale de profesori pro-familie, administratori și membrii ai consiliului școlar. Acesta poate fi auto-administrat sau administrat de către grupul părintesc, un club sau orice organizație pro-familie existentă, cu capacitatea de a crea și de a gestiona baza de date și pentru a facilita comunicarea între aliați. Aceasta poate fi o singură alianță la nivel de stat sau mai multe alianțe locale, sau o combinație a celor două. Alianța membrilor va înainta perspectiva pro-familie în problemele sociale, ca o alternativă legitimă și de preferat la prespectiva anti-familie a umanismului secular prin: 1) protejarea și sprijinirea cluburilor studențești pro-familie și dreptul lor de a susține sistemul de valori pro-familie în campus; 2) servind în calitate de consilieri de la facultate pentru cluburile studențești (dacă există membri care sunt şi profesori); 3) monitorizarea și opunerea faţă de eforturile omologilor lor anti-familie, de a submina și mai mult autoritatea părintească și morala copiilor; 3)canalizarea documentației activiştilor anti-familie / abuzurilor la grupurile părinteşti / sau cluburi; 4) pledarea pentru o filozofie pro-familie,  bazată pe principii religioase în limitele foarte înguste permise în interpretarea actualei legi;  5) promovarea filosofiei non-religioase pro-familie, care nu este supusă unor astfel de restricții.

traducător: Ala Talmazan